<a href="http://santefood.ro/2015/02/26/5-alimente-care-te-ajuta-in-post/">5 alimente care te ajuta in post</a><span><p>Cu toţii ne gândim la sărbătorile ce bat la uşă, însă trebuie să mai avem puţină răbdare, mai ales cei care au ales să ţină acest post al Paştelui, din</p>
</span> <a href="http://santefood.ro/2015/04/16/orez-cu-linte-si-ceapa-caramelizata/">Orez cu linte si ceapa caramelizata</a><span><p>Ingrediente Orez cu linte si ceapa caramelizata 150 gr orez cu bob lung (basmati) 120 gr linte verde (sau linte Le Puy sau linte neagra Beluga) 2 cepe (cca 200</p>
</span> <a href="http://santefood.ro/2015/07/10/lemon-garlic-zucchini-noodles-with-roasted-tomatoes/">Lemon-Garlic Zucchini Noodles with Roasted Tomatoes</a><span><p>Ingredients 10 ounces grape tomatoes 1 tablespoon grapeseed oil (or any neutral-flavored cooking oil you have on hand) 1 teaspoon dried oregano Salt to taste 2 pounds zucchini, spiralized 2</p>
</span> <a href="http://santefood.ro/2015/03/06/salata-de-ardei-copti/">Salata de ardei copti</a><span><p>Timp preparare: 15 minute Timp de gatit: 30 minute Durata totala: 45 minute Portii: 4 Salata de ardei copti – simplu de facut, nu necesita abilitati de expert in bucatarie.</p>
</span> <a href="http://santefood.ro/2015/04/16/placinta-cu-dovlecei-si-branza/">Placinta cu dovlecei si branza</a><span><p>Ingrediente Placinta cu dovlecei si branza 12 foi placinta Umplutura 2 dovlecei mici (cca 400 gr) 2 fire ceapa verde 2 fire marar 1 fir menta (sau 2 fire patrunjel)</p>
</span>
Nutritie

Venim în sprijinul cititorilor noştri cu informaţii utile despre beneficiile mâncării vegetariene și cu reţete deosebite, inspirate de bucătăriile internaţionale.

Restaurant

Vă invităm în Insula Verde, locul în care preparatele noastre îmbelşugate cu specific ovo-lacto-vegetarian aduc savoare fiecărei mese.

Catering

Dacă organizezi un eveniment: petrecere, aniversare, întâlnire și dorești mâncare bună, sănătoasă, pregătită din ingrediente naturale și proaspete, dă-ne de știre.

Ultimele noutati
Beneficii nestiute ale ciupercilor
Beneficii nestiute ale ciupercilor

Ciupercile sunt importante surse de fibre, vitamine si minerale continand vitamina B1, riboflavina (B2), niacin (B3), piridoxina (B6) si folacin

Descopera

Alimente minune pentru consum in lunile de iarna
Alimente minune pentru consum in lunile de iarna

Ca sa-ti inchei anul in forta, cu multa energie si o sanatate de fier, asigura-te ca ai in meniu alimentele

Descopera

Supa crema de ciuperci
Supa crema de ciuperci

Ingrediente: 500 de grame de ciuperci champinion proaspete 1 litru de supa de pasare (merge inlocuit cu apa, daca nu

Descopera