<a href="http://santefood.ro/2015/03/23/placinte-cu-cartofi-si-mujdei-de-usturoi/">Placinte cu cartofi si mujdei de usturoi</a><span><p>Ingrediente Aluat 500 gr faina alba 000 300 ml apa calduta 1 pachet drojdie proaspata de 25 gr (sau un plic drojdie uscata) 2 lingurite sare 1 lingurita zahar Umplutura</p>
</span> <a href="http://santefood.ro/2015/05/25/salata-cu-spanac-crud-oua-si-masline/">Salată cu spanac crud, ouă şi măsline</a><span><p>Spanacul – curativul din farfuria noastră Ingrediente: 300 g spanac 1 legătură ceapă verde 1 legătură ridichi 3 ouă 100 g măsline 1 legătură pătrunjel 1 legătura mărar sare, piper,</p>
</span> <a href="http://santefood.ro/2015/08/03/roasted-broccoli-with-smoked-paprika-vinaigrette-and-marcona-almonds/">Roasted Broccoli with Smoked Paprika Vinaigrette and Marcona Almonds</a><span><p>Ingredients: 1 head of broccoli, cut into florets Extra virgin olive oil, for drizzling Kosher salt, for sprinkling 1/4cup extra virgin olive oil 1teaspoon smoked sweet paprika 1garlic clove, minced 1</p>
</span> <a href="http://santefood.ro/2015/03/23/taietei-cu-pesmet/">Taietei cu pesmet</a><span><p>Ingrediente 300 gr taietei lati (fara ou in perioada postului) 100 gr pesmet 80 gr zahar 1/4 lingurita scortisoara 2 linguri ulei (sau unt) Portii: 3-4  Preparare Se pun taieteii</p>
</span> <a href="http://santefood.ro/2015/06/06/conopida-cu-usturoi-si-ceapa-verde/">Conopidă cu usturoi şi ceapă verde</a><span><p>Această reţetă este dedicată iubitorilor de usturoi şi maioneză! Ingrediente pentru opt porţii – 200 gr. conopidă crudă (doar inflorescenţele); – 150 gr. maioneză făcuta în casă; – o legatură</p>
</span>
Nutritie

Venim în sprijinul cititorilor noştri cu informaţii utile despre beneficiile mâncării vegetariene și cu reţete deosebite, inspirate de bucătăriile internaţionale.

Restaurant

Vă invităm în Insula Verde, locul în care preparatele noastre îmbelşugate cu specific ovo-lacto-vegetarian aduc savoare fiecărei mese.

Catering

Dacă organizezi un eveniment: petrecere, aniversare, întâlnire și dorești mâncare bună, sănătoasă, pregătită din ingrediente naturale și proaspete, dă-ne de știre.

Ultimele noutati
Beneficii nestiute ale ciupercilor
Beneficii nestiute ale ciupercilor

Ciupercile sunt importante surse de fibre, vitamine si minerale continand vitamina B1, riboflavina (B2), niacin (B3), piridoxina (B6) si folacin

Descopera

Alimente minune pentru consum in lunile de iarna
Alimente minune pentru consum in lunile de iarna

Ca sa-ti inchei anul in forta, cu multa energie si o sanatate de fier, asigura-te ca ai in meniu alimentele

Descopera

Supa crema de ciuperci
Supa crema de ciuperci

Ingrediente: 500 de grame de ciuperci champinion proaspete 1 litru de supa de pasare (merge inlocuit cu apa, daca nu

Descopera