<a href="http://santefood.ro/2015/03/06/salata-de-ciuperci/">Salata de ciuperci</a><span><p>Timp preparare: 10 minute Timp de gatit: 15 minute Durata totala: 25 minute Portii: 4 Aceasta salata de ciuperci se serveste ca aperitiv, dar merge foarte bine si langa orez.</p>
</span> <a href="http://santefood.ro/2015/04/24/suc-de-sfecla-rosie-pentru-piele-luminoasa/">Suc de sfecla rosie pentru piele luminoasa</a><span><p>Poate ti-ai facut un suc de sfecla rosie ca sa te detoxifiezi, dar te-ai gandit vreodata ca poate avea si efecte benefice asupra pielii? Combinat cu ghimbir si castravete, sucul</p>
</span> <a href="http://santefood.ro/2015/07/21/avocado-la-gratar-si-quinoa-condimentata-cu-chimen/">Avocado la grătar și quinoa condimentată cu chimen</a><span><p>Ingrediente: For the grilled avocados: 3avocados 1 to 2tablespoons olive oil 2lemons, juiced Salt and pepper, to taste For the cumin-spiced quinoa and black bean salad: 1cup dry quinoa 3tablespoons</p>
</span> <a href="http://santefood.ro/2015/03/16/ardei-umpluti-vegetarieni-2/">Ardei umpluti vegetarieni</a><span><p>Ingrediente: 3-4 ardei grasi mari 150 gr ciuperci 100 gr vinete 100 gr dovlecel 100 gr orez 2 rosii mari cateva fire patrunjel marar (dupa gust) bulion (cam 150 ml)</p>
</span> <a href="http://santefood.ro/2015/05/20/paste-cu-iaurt-si-urzici/">Paste cu iaurt şi urzici</a><span><p>Ingrediente: 200 gr paste lungi (tagliatelle sau spaghetti) 200 gr iaurt grecesc 100 gr urzici (tinere) 2 căţei de usturoi 2 linguri ulei sare, piper negru Mod de preparare: Se</p>
</span>
Nutritie

Venim în sprijinul cititorilor noştri cu informaţii utile despre beneficiile mâncării vegetariene și cu reţete deosebite, inspirate de bucătăriile internaţionale.

Restaurant

Vă invităm în Insula Verde, locul în care preparatele noastre îmbelşugate cu specific ovo-lacto-vegetarian aduc savoare fiecărei mese.

Catering

Dacă organizezi un eveniment: petrecere, aniversare, întâlnire și dorești mâncare bună, sănătoasă, pregătită din ingrediente naturale și proaspete, dă-ne de știre.

Ultimele noutati
Beneficii nestiute ale ciupercilor
Beneficii nestiute ale ciupercilor

Ciupercile sunt importante surse de fibre, vitamine si minerale continand vitamina B1, riboflavina (B2), niacin (B3), piridoxina (B6) si folacin

Descopera

Alimente minune pentru consum in lunile de iarna
Alimente minune pentru consum in lunile de iarna

Ca sa-ti inchei anul in forta, cu multa energie si o sanatate de fier, asigura-te ca ai in meniu alimentele

Descopera

Supa crema de ciuperci
Supa crema de ciuperci

Ingrediente: 500 de grame de ciuperci champinion proaspete 1 litru de supa de pasare (merge inlocuit cu apa, daca nu

Descopera