<a href="http://santefood.ro/2015/03/17/taietei-cu-nuca-si-mac/">Taietei cu nuca si mac</a><span><p>Ingrediente: 300 gr taietei lati (tagliatelle am folosit eu) 150 gr nuca 50 gr mac 3-4 linguri stafide (optional) 7-8 linguri zahar 1 lingurita scortisoara 1 lingura unt (sau margarina</p>
</span> <a href="http://santefood.ro/2015/05/22/batoane-din-morcovi-si-sfecla-rosie/">Batoane din morcovi şi sfeclă roşie</a><span><p>Aceste batoane de legume sunt un aperitiv minunat pentru zilele când vă doriţi să mâncaţi ceva mai uşor. Batoanele se pot servi alături de un sos pe bază de roşii</p>
</span> <a href="http://santefood.ro/2015/07/27/salata-colorata-cu-fasole/">Salata colorata cu fasole</a><span><p>Se prepara super rapid, de recomandat este  sa o preparati seara, dressingul il puneti intr-un recipient separat iar a doua zi o puteti lua la munca. Ingrediente: Salata: 1 conserva de</p>
</span> <a href="http://santefood.ro/2015/03/23/placinte-cu-cartofi-si-mujdei-de-usturoi/">Placinte cu cartofi si mujdei de usturoi</a><span><p>Ingrediente Aluat 500 gr faina alba 000 300 ml apa calduta 1 pachet drojdie proaspata de 25 gr (sau un plic drojdie uscata) 2 lingurite sare 1 lingurita zahar Umplutura</p>
</span> <a href="http://santefood.ro/2015/05/25/salata-cu-spanac-crud-oua-si-masline/">Salată cu spanac crud, ouă şi măsline</a><span><p>Spanacul – curativul din farfuria noastră Ingrediente: 300 g spanac 1 legătură ceapă verde 1 legătură ridichi 3 ouă 100 g măsline 1 legătură pătrunjel 1 legătura mărar sare, piper,</p>
</span>
Nutritie

Venim în sprijinul cititorilor noştri cu informaţii utile despre beneficiile mâncării vegetariene și cu reţete deosebite, inspirate de bucătăriile internaţionale.

Restaurant

Vă invităm în Insula Verde, locul în care preparatele noastre îmbelşugate cu specific ovo-lacto-vegetarian aduc savoare fiecărei mese.

Catering

Dacă organizezi un eveniment: petrecere, aniversare, întâlnire și dorești mâncare bună, sănătoasă, pregătită din ingrediente naturale și proaspete, dă-ne de știre.

Ultimele noutati
Beneficii nestiute ale ciupercilor
Beneficii nestiute ale ciupercilor

Ciupercile sunt importante surse de fibre, vitamine si minerale continand vitamina B1, riboflavina (B2), niacin (B3), piridoxina (B6) si folacin

Descopera

Alimente minune pentru consum in lunile de iarna
Alimente minune pentru consum in lunile de iarna

Ca sa-ti inchei anul in forta, cu multa energie si o sanatate de fier, asigura-te ca ai in meniu alimentele

Descopera

Supa crema de ciuperci
Supa crema de ciuperci

Ingrediente: 500 de grame de ciuperci champinion proaspete 1 litru de supa de pasare (merge inlocuit cu apa, daca nu

Descopera